Personlighetstest.

Jag gjorde ett personlighetstest på http://se.41q.com/ och resultatet är chockerande likt mig. Gör det du också och bli lika chockad som jag? Låt mig veta vad du tyckte om ditt resultat :)


This is me;

Personlighet: Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

 


Här är en förklaring på orden:

Extraversion: Uppmärksamheten främst riktad mot yttervärldens människor och ting.

Introversion: Uppmärksamheten främst riktad mot den egna inre världens idéer och intryck.

Sinnesförnimmelse: Tar informationen via de fem sinnena och ser det befintliga.

Intuition: Tar informationen via "det sjätte sinnet" och ser det möjliga.

Tanke: Fattar beslut grundande på logik och objektivitet.

Känsla: Fattar beslut grundande på personlig värdeskala.

Bedömning: Föredrar att leva på ett planerat och organiserat sätt.

Perception: Föredrar att leva på ett flexibelt och spontant sätt.

 

 

Kommentarer
Nanashi säger:

"Din personlighetstyp:



Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra."



Det här stämmer ju läskigt bra in på mig, haha! :' D

2011-08-28 | 01:57:33
Bloggadress: http://feelay.mcarlsson.com/excludas
Nanashi säger:

Identiskt med ditt kom jag på nu, Dx

2011-08-28 | 01:58:06
Bloggadress: http://feelay.mcarlsson.com/excludas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof