Jobb fixat!

Yes, nu har jag bestämt mig vad jag ska jobba med i Alanya. Jag ska jobba för Alanya partyteam. Ska alltså sälja biljetter till beachpartyn och sådär. Det innebär att jag kommer att sälja biljetter (no shit) och festa med kunderna på beachpartyn, klubbar och partybåtarna. Lönen är kass, men jag är ju inte där för att tjäna pengar. För varje biljett jag säljer tjänar jag ca 60 kr. Mina roommates Sandra och Cassandra ska också jobba med detta så troligtvis kommer jag att jobba med dem, awesome! Arbetstiderna är helt valfria och lyckas man att sälja och ta kunderna till de restaurangerna de sammarbetar med får man gratis mat och billiga drinkar osv, najs.

Vill du veta mer om dem, se bilder, filmer elelr nått annat skoj gå in på www.alanyapartyteam.com!

Såhär beskriver de verksamheten;
"Vår organisation kallas Alanya Partyteam Organisation och under denna finns diverse hotell, stränder, båtar och företag så som Gossip Bar and Resturant, klädaffärer, väsk- och skoaffärer, smyckeaffärer och en tatuerings studio. Vart beachpartyt kommer att vara sommaren 2012 är inte helt bestämt än men vi återkommer med information senare. Det är vi som anordnar beachpartyn och andra event i Alanya."
Kommentarer
elin säger:

bra blogg!



nu har jag fixat så du kan kolla på min bilder från turkiet.

ha en bra kväll! :)

2011-12-05 | 21:11:02
Bloggadress: http://byelinsofia.blogg.se/
Marre säger:

Det där jobbade jag också med första året jag var där, men mitt var bara extrajobb, jag jobbar i restaurangerna som bartender och servitris :)

2012-01-30 | 08:29:55
Bloggadress: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof