The day before >The Day<.

Idag är det den näst sista dagen på år 2011. Det känns ganska overkligt att tiden ändå har gått så fort. det var ju nyss nyår? Jaja, detta året har varit mycket lärorikt, underbart, jobbigt och speciellt. Men framförallt lärorikt och upplevelsefyllt, vilket jag är väldigt tacksam för. Jag har hittat mig själv ännu mer och vuxit som människa.

Jag har fyllt 18
Jag har gjort min första resa utomlands utan vuxet sällskap
Jag har kört bil för forsta gången
Jag har haft mitt första riktiga jobb
osv.

Nu taggar jag inför år 2012! Jag känner på mig att detta året kommer bli helt galet grymt! Jag tar studenten och sedan flyttar jag till Alanya, kan det bli bättre? Nej fyfan vad jag längtar. Det känns skönt medd ett nytt år, nya mål och planer, ja en nystart helt enkelt!

Jag har faktiskt några nyårslöften jag ska tänka på lite extra 2012;

Börja träna igen
Äta bättre
Kämpa den sista terminen innan studenten
Och löftet jag alltid har, följa mitt hjärta!
Sen har jag lovat migsjälv att komma ihåg att allt sker av en anledning.


2012, here I come!
Kommentarer
Dagge säger:

Kommer sakna dig EmmySlemmy ♥

2011-12-31 | 11:04:08
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof