Apartment in Alanya!

Hej mina vänner! Idag är jag glad för vet ni vad? Lägenheten är fixad!

- Vi har bokat den juni, juli, augusti och september.

- 4000 kr/månaden och då ingår hemförsäkring, pool, vaktmästare, tvättmaskin och diskmaskin.

- Det tar 3-4 minuter att gå från lägenheten till stranden och det är några hundra meter till hamnen (where the action is).

- Den är nybyggd.

- Vi har balkong.

- Lägenheten är ganska liten, bara 49 kvm och ligger på andra våningen i ett 4-våningshus.

- 4 bäddar.


En bild på vart den ligger (för er som inte fattar så är det där jag har ringat in);

 

En bild på köket (kommer fler bilder så snart vi har fått dom skickade till oss):

Kommentarer
Fanny säger:

Grattis som fan! Den verkar ju skitfin, och billig. Glöm för guds skull inte att ni måste ha visum för att va där fyra månader, eller så måste ni åka över till Cypern. Och betala inte hela hyra direkt.. bara av egen erfarenhet! Nu kommer mamma-fanny fram haha. Nej, men vad kul :)

2011-10-01 | 23:48:19
Bloggadress: http://lilaguldfisk.blogspot.com
Dagge säger:

Gött att ni fick den! Ser fin ut!(:

2011-10-02 | 09:47:57
Farmor säger:

Du kan ju chocka en. Ska det vara 4 mån semester eller ska du jobba där????Skrev en fråga på FB men den försvann..... Kram Barbro

2011-10-02 | 10:04:53
Uffe thörnelöf säger:

Vad är det som händer? Får pappi veta något?

2011-10-02 | 11:50:43
Emma säger:

Min farmor heter också barbro! Haha :D



Men det var inte det jag tänkte skriva, jag tänkte skriva Grattis och fan vad roligt! Kommer sakna dig! <3

2011-10-02 | 18:55:12
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof