Kötüyüm..

Idag skulle jag slappa för en gångs skull och dagen börjar bra. Jag kollar film segar mig och sitter vid datorn, fan va gött tänker ni nu! Men vad händer då, när jag sitter där med mjukisbrallor och fett hår mitt uppe i slöandet? Jo Mcdonald's ringer såklart. Skulle tydligen jobba idag och mitt pass började för 10 minuter sen. HÄRLIGT. Fyfan vad sur jag blev. Jag kastade mig ut genom dörren och vad upptäcker jag när jag kommer till stationen? Tåget är såklart sent, FUCK MY LIFE.

Aja, jag är i alla fall hemma nu och har en bra morgondag framför mig. Hoppas jag.

Och jusste, jag har börjat studera turkiska på egen hand, det går ganska bra haha. Kul är det också, kanske för att jag vill lära mig det men ja.
Kommentarer
Dagge säger:

Hahaha turkemmy♥

Bra koll du har..(: Mihi

2011-11-01 | 14:45:22
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se/
Emma säger:

Turkiska verka jättesvårt!! Men lycka till, du klarar det säkert bra :)

2011-11-01 | 19:46:46
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/
kerim qasım säger:

FML (Feel More Loved :P )

Ur not feeling braa ha, try to chillax ;)

2011-11-02 | 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof