She's going Casablanca tonight!

Haha, denna låten är ganska rolig.. Eller den kanske inte är rolig men den får mig att tänka på Alanya. Bytte bara ut Hollywood (som för övrigt är en club i Alanya) till Casablanca (som är en av mina favoriter i Alanya). Fyi hehe.

She gave up her life, to follow her dreams
Left behind everything, for the party
Nothing more she could want, she was determined to follow her plan
She wanted Casablanca, she wanted it bad
Now that she got her dream, she became a star

She's going Casablanca, she's going Casablanca tonight


Fyfaaa vilken nolifer jag är HAHAHAHAH. Jag dör, jag skrattar åt mig själv nu, jag e så jävla löjlig. Aja, jag har väl min blogg för att dela mina tankar osv med er eller? Då får ni som väljer att läsa den stå ut med sånt här.


Kommentarer
Fanny säger:

Åh jag älskar den låten, och jag älskar hollywood! Speciellt när dom spelar den klockan tre på natten precis innan stängning, man inser att man borde gått och spytt istället för att ha köpt den där sista drinken. Men istälet dricker man upp, går till BK och vaknar dagen efter utan att veta hur man kom hem! KÄRLEK TILL DET!

2011-10-24 | 12:54:47
Bloggadress: http://lilaguldfisk.blogspot.com
Emmy säger:

Så rätt Fanny hahahah!

2011-10-24 | 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof