Tiden går, men inte så fort.

Jaha, nu har vi fått våra datorer i skolan. Sitter just nu och fixar lite med den. Det är måndag, den 10:onde oktober, v 41 idag. Det är 14 skoldagar kvar tills det blir höstlov. Gött eller?
När höstlovet ät slut är det alltså v. 45, då är det ca 7 veckor kvar till jul. Efter jul är det nyår. Sen är det 2012, och år 2012 ska bli the best year ever. Nu ska jag fokusera på studenten och på den dagen jag sitter på planet ner till Alanya. Jag ska också försöka klara mig igenom det grå, kalla, mörka, långa, skolan, jobbet osv.. Men med tanke på vad som vänta efter allt detta så kommer jag klara detta med lätta steg, hoppas jag. Nu ska jag fixa vidare med datorn, hörs väl senare idag antar jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof