Fredagsmyyys.

Det är Fredag idag och jag är ganska glad. Har precis bakat mototskaka, ska städa mitt rum och resten av lägenheten snart och så hade jag tänkt att fixa lite ny musik till min ipod. Ikväll blir det middag och film med syster och mamma, mys. Gött att bara slöa efter fem dagars skola!
Imorgon ska jag äntligen få träffa min fina pojkvän som har varit i Turkiet en vecka, vi ska shoppa lite och sen blir det pizzahut, tror jag. alltså vem vill ens läsa om mitt vardagliga liv? Varför skriver jag inte nått roligt egentligen? Jag kan ju dela med mig av ett skämt min lärare sa idag helt random på lektionen: Bättre att ha en daim i handen än en plopp i byxan. HAHA, sen sa han "bajsbrunt är ju skitfult".

Men nu ska jag försöka att plugga en aning (eller inte)? Kanske dyker upp något kul senare ikväll.
Kommentarer
Emma säger:

Hahaha Anders <3

2011-09-02 | 20:02:55
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/
Frida säger:

Plugga? Nu blev jag rädd! Har vi läxor?

2011-09-02 | 20:31:34
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Emmy säger:

Jag har skrivit dendär projektplanen som ska vara klar på tisdag bara :)

2011-09-03 | 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof