Liten Alanya-update.

För er som inte vet (vilka det nu skulle vara) så ska jag bege mig till Alanya, Turkiet efter studenten och stanna ett bra tag. Anyway. Vi är och förblir tre stycken som kommer att åka tillsammans (jag, Sandra och Cassandra). Ni kommer att få höra mer om dem i framtiden. Vi har i alla fall hittat en sjukt grym lägenhet, hoppas vi får den. Tänker inte tala om allt bra med den för då kommer ni bli för avundsjuka, och det vill vi ju inte, eller hur? :D
Vi har också bestämt oss för att skippa restaurangbranschen och satsa på biljettföräljning istället. Det innebär att vi säljer biljetter till beachpartyn och partybåtar under dagstid och på kvällen jobbar vi på partybåtarna eller på beachpartyn. Hur najs låter inte det? Detta var en kort liten update, kommer säkerligen att berätta mycket mer om allt någon gång och sen kommer det ju massa ny info också. Jusste, vi drar någon gång i mitten av juni, can't wait!
Kommentarer
Dagge säger:

Fyyyy va kuuul! (: hoppas ni får lägenheten! Krya på dig!(:<3

2011-09-28 | 14:37:30
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se/
Frida säger:

Men jag vill ju veta om lägenheten! Och skulle inte Michan med?

2011-09-28 | 18:42:29
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof