Tro det eller ej.

Jusst det, tro det eller ej! Emmy Thörnelöf har skrivit klart talanalysen och lämnat in den. Blev inte så nöjd direkt men jaja. Nu är den ur vägen i alla fall. Jag mår inte alls bra.. Har gått omkring med mjukisbyxor, tshirt OCH onepiece sen jag kom hem och frusit. Mina ögon rinner som fan, bihålorna känns inte okej och hjärnan helt mosig. Tummen upp för mitt liv! Det enda pisitiva just nu är att jag har äkta apple tea att dricka, sjukt jävla gott är det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof