grått och regn, mys

Idag vaknar man upp till en svinkall lägenhet, grått och regning väder är det också. Fyfan, är så sjukt trött på pissvädret här i Sverige. Baiz! Det är i alla fall fredag idag, det enda bra med denna dagen. Ska till en tjej i klassen och förhoppningsvis närvarar nästan alla tjejerna från klassen (fin mening). Bara lite mer än en månad kvar nu ju.. Tiden går ganska fort ändå, bara 44 dagar kvar till studenten nu och 52 dagar kvar tills planet lyfter till Alanya!

Jag funderar på att börja räkna ner dagarna till Alanya när det är 50 dagar kvar, om två dagar då alltså! Så om ni undrar vad det är för siffror som står under det första inlägget varje dag elelr i ett eget inlägg (inte bestämt mig än) så är det alltså antal dagar kvar till Alanya.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof