Galna drömmar

Alltså jag har helt urflippade drömmar lite då och då men den jag hade i natt slog fan alla rekord! Och natten innan denna så drömde jag att jag kunde flyga men max ca två meter över marken osv. Men i alla fall, tillbaka till drömmen i natt. Jag drömde att jag reste tillbaka i tiden och fick se vart Aids kom ifrån från början.. Och nu ska ni få höra! Det kom från noshörningar (hahaha). Men det var inte deras fel att det spred sig, det va en isbjörn som satte på en noshörning eller nått och då fick isbjörnen Aids i pälsen. Sen gick isbjörnen och badade i en sjö och förde sjukdomen över till vattnet som alla djur sedan drack av. Så det är isbjörnens fel att det finns Aids idag. Sen helt plötsligt skulle jag åka från djungeln till Köpenhamn vidare till Turkiet. Helt galet lite "flygplats" i ett berg? Asså jag fattar ingenting.
 
Inte nog med detta, jag har vaknat båda nätterna.. Första natten vaknade jag vid 5-6 tiden och skulle ringa till Hasan och berätta att jag kunde flyga (jag var ju helt övertygad om att jag kunde flyga så jag va i extas när jag vaknade). Jag tog telefonen och vaknade till av ljuset, då tänkte jag "vad fan håller jag på med?" och somnade igen. Denna natten vaknade jag 02.34 och skrev på anteckningar "visst visst visst vi säger så va hörs hejdå". En liten detalj bara, jag såg detta nu på eftermiddagen att jag hade gjort det, jag mindes alltså inte att jag gjort detta förrän jag såg det nu. Herregud säger jag bara. Vad kommer hända inatt undrar man?
Kommentarer
Frida säger:

Hahahahaga! Anteckningen <3

2012-12-08 | 12:59:35
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Emma säger:

Hahahahhahahhah!!!

2012-12-08 | 13:36:15
Bloggadress: http://grannis.blogg.se
Johanna säger:

Hur kul var Hiv drömmen? det var ju en spännande teori liksom.. :)

2012-12-10 | 17:31:32
Bloggadress: http://beautifullife.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof