Jag har Wi-Fi!

Äntligen har jag Wi-Fi och kan surfa fritt igen. Jag gillar ju inte att skriva på telefonen heller.. Det går så långsamt och det jag vill säga bli oftast mer kortfattat än om jag hade skrivit på datorn. JAG KAN KOLLA SUPERNATIONAL IGEN! Har saknat det som fan.
 
Det var med både glädje och sorg jag lämnade Sundsvall, Matfors, Lucksta, Västermarken, Matilda och gården med djur och familj osv. Kommar sakna Matilda och allt såklart, men det var kul att se mamma, sydter, mormor och Sören igen! Ska bli mysigt att komma till Lindome och träffa pappa, Maria och Felix, vännerna och se den gamla skithålan igen. Trots att jag inte är på topp och lite tråkiga saker så hoppas jag på en såndär fin jul som vi brukar ha med mat, familj, Kalle Anka och paket. Det blir bra. Och ska bli skönt att inleda ett nytt år. Lämna det mindre bra sakerna som hänt i år bakom sig och ta med sig alla de bra! Kommer nog att skriva ett inlägg om det gångna året på tisdag eller onsdag?
 
 
Är väldigt ledsen över att jag varit så inaktiv och tråkig här på bloggen, men så blir det ibland. Men nu är jag tillbaka! :)
Kommentarer
Emma säger:

Supernational? Eller Supernatural?
I've missed you!

Svar: Supernatural ska det vara!<3
Emmy Thörnelöf

2012-12-24 | 16:16:29
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof