Lycka

Jag har fått tillbaka min gnista igen! Jag går runt och ler och känner verkligen glädjen komma inifrån och den tar sig ända ut i fingertopparna (om inte flera meter ut från min kropp)! H-e-r-r-e-g-u-d. Det var längesen jag kände såhär. Vet inte hur jag ska beskriva hur jag känner just nu.. Det går nog inte. Nu undrar ni säkert vad som har flugit i mig..? Jag kände igår att "nej nu är det nog" och så bokade jag en biljett till Turkiet. Känslan när man låter magkänslan och hjärtat vinna över hjärnans praktiska ord är faktiskt oslagbar (you should try it sometime).
 
Jag brukar ju alltid säga att man ska gå efter magkänslan och att man ska följa sitt hjärta. Dock är det lättare sagt än gjort som säkert så många andra vet. Jag känner i alla fall att jag är värd att få vara lycklig och lycklig är jag tillsammans med honom. Får bara två veckor hos honom men det är bättre än inget! Jag kan förhoppningsvis leva på det tills vi ses nästa gång. Hoppas. Jag tänker inte tala om när jag ska åka än, men jag kan ju säga att jag tänker åka i februari. Snart ska jag och min fina få hålla om varandra igen. Längtar till månen och tillbaka, haha.

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof