Söndag och andra advent

Tänk vad tiden går fort ändå.. Det känns som att det går segt för stunden men inte känns det som att det har gått nästan ett år sen nyår. Ändå har det hänt så otroligt mycket sen dess. Mitt liv är totalt förändrat sen ett år tillbaka.
 
Då och Nu:
Student - Arbetslös
Hade jobb - Fortfarande arbetslös
Singel - Upptagen
Mogen - Mer mogen
 
 
En del saker var bättre för ett år sedan, jag hade pengar och en sysselsättning. Dock är jag ändå nöjd med vad som hänt under året och vart jag står nu, det enda som fattas är ett jobb (pengar). Det känns ändå som att jag går framåt och nästa år blir jag vuxen på riktigt, 20 år liksom. Jag vill ju verkligen jobba på båt för det hade passat mig helt perfekt. Synd bara att man måste vara minst 21.. Det är väl bara att vänta och försöka att hitta på något med dessa två åren (på jobbfronten alltså).
 
 
Ett litet tillägg. Darin är en otroligt fin människa, önskar att det fanns fler som honom på denna jord.
 
Jag i augusti 2011                                                                Jag i september 2012

Kommentarer
Rebecka i Alanya säger:

Du är så otroligt vacker!

2012-12-09 | 19:43:30
Bloggadress: http://xbecka.blogg.se
Thilda säger:

Haha var kom Darin in i bilden? Håller dock med. Har visst fått en liten förälskelse på den killen efter Så mycket bättre :)

2012-12-13 | 21:46:35
Bloggadress: http://thildazimmergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof