Pens Apartment.

Size: 220 kvm
Bedrooms: 4
Living rooms: 1
Bathrooms: 2
Balconies: 3
Equipment: Airconditioning, heater, hob, oven, microwaveoven, refrigerator, coffeemachine, colour TV, satellite TV, DVD player, CD player, radio, washing machine, seperate fridge and freezer.
Max occupancy: 8 people
Facilities: Lift
Area: Alanya Centre
Distance to town centre: 0 m
Distance to shops: 0 m
Distance to beach: 80 m

Lägenheten ligger centralt och är väldigt stor, vilket är skönt. Vi är 4 pers som ska dela och då får alla varsitt sovrum med en egen dubbelsäng (NICE). I hyran ingår el och vatten. Det är en takvåning också, så fin utsikt haha. Om jag inte minns fel blir hyran ca 5500 för var och en av oss i 82 dagar (lite mindre än 3 månader). Det har ju kommit nya regler i Turkiet nu angående visum och sånt. Man får bara stanna 90 dagar under en period på 180 dagar..  Jag vill bara ha denhär lägenheten NU! Waaah, blir galen. Hoppas vi får den. Jag lägger upp en karta när jag får det och annan info om det kommer. Här kommer lite bilder;

 


Kommentarer
Martin Botic säger:

Fan va najs :) jag ska åxå dit i Sommar!!! Vi har bokat club sidar :) kanske ses där :)

2012-01-23 | 13:38:49
rebecca säger:

åh ser super fint ut!! vart hittade ni denna lägenhet?:) är det lätt att hyra osv?

2012-01-26 | 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof