De som kommer hit know the feeling

Släpp allt, känn hur vi lättar. Finns inget som kan förstöra det jag känner just nu.
För ikväll så är vi hjältar, staden är vår, vi gör saker som man inte får. Tillsammans kan vi gå mot rött.

Lämnar allting bakom mig, ikväll så går vi över gränser.
Fan, vi kan göra vad som helst, så låt oss ta vår chans.
  Att vara som dag och natt, och låta solen ta ett varv.
För vi kan göra allting plus lite till, klockan tickar fort men nu står tiden still.
Dofter utav sommar känns i luften som sveper förbi.
Jag försöker njuta av det här medans jag kan, inga mål bara gatorna som leder oss fram.
Tillsammans kan vi visa dom hur fel de har haft, och hoppas du också kommer ge dem en chans.

Har chillat i solen hela dagen och vi har vandrat igenom den delen av staden som jag föredrar.
Tar dagen som den kommer, aldrig några höga krav.
Polarna ska jag möta snart, ikväll så tar vi över stan.

Det är såhär jag väljer att spendera min tid,
så låt de säga vad de vill om hur jag lever mitt liv.
Och om vi känner för att göra något dumt ikväll, så är det lugnt min vän.

För även om solen går ner så komer den att gå up igen.
Imorgon när vi lunkar hem har vi bara minnena kvar utav en brinnande stad.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof