Turkish normal

Kom nyss in i lägenheten efter att ha gått ute (you dont say) och tyckte att det va ganska så svalt och skönt.. Så tittar jag på termometern, då visar den 32 grader inne i vardagsrummet. Svalt och skönt var det ja.. Utomhus idag är det typ 35 grader i skuggan. MYSIGT MINA VÄNNER! Inte fan ska jag klaga när jag vet hur pissigt vädret är i Sverige. Vill fan inte åka hem, funderar på att stanna längre faktiskt. Jaja, nu ska jag försöka få tag på Sandra så vi kan dra till stranden och jobba påå brännan. Görusuruz!
Kommentarer
Emma säger:

Du kommer aldrig komma hem :(

2012-07-13 | 13:04:30
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof