Günaydin

Godmorgon på er! Vaknade nyss o va så jävla hungrig så jag gick upp o gjorde frukost, mums. Sitter här helt ensam i vardagsrummet, ganska fridfullt (bortsett från att turkar har musiken på volymx100 i sina bilar). Jag vill till stranden nu men jag e ju den enda som är vaken än så länge, hehe.

Solen skiner från en blå himmel som vanligt och termometern visar på 31 grader :) Blir en fin dag, vill bada nuu! Jag ska förresten försöka få några bra bilder på migsjälv eftersom att det verkar som att det finns några som saknar mitt fejs ;)


Sist men inte minst, en bild på gullet;
Kommentarer
Dagge säger:

Hassisen(:

Ja vill tillbaka!!!!!!!!!

2012-06-29 | 14:09:21
Emma säger:

Jag saknar hela dig! Bruka "köra en Emmy" när jag går ut :)

(viska i örat alltså)

2012-06-29 | 17:37:23
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/
Frida säger:

Han ser ut som dig!?

2012-06-29 | 22:31:02
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Frida säger:

Nej, men alltså helt seriöst ni är rätt lika. Men jag har läst att man blir kär i folk som ser ut som en själv eller som sin mamma/pappa. Wtf.

Jag vill se hur brun du är! :D

2012-06-29 | 22:33:01
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Cassandra säger:

Hahahaha, jag sa också att jag tycker dem är lika! Så jävla rätt!!!! :D

2012-07-01 | 16:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof