Hot, hett, varmt och kul

Tjohej! Idag har jag, Cassie, Dagge och Olivia legat o jobbat på brännan vid ett poolområde som heter Begonvil. Det var varmt som fan och när man skulle hoppa ner i poolen va den ju för i helvete lika varm (om inte varmare) som luften. Sen när vi kom hem städade vi lite grann, vilket verkligen behövdes. Mammas och Nellys sista kväll här i Alanya idag så ska äta middag med dem på Ottoman House typ halv 9. Jag är säääämst i världen på att uppdatera och ta kort osv, jag vet. Kul Alanyablogg man har, hehehe. Men det viktiga är väl att jag har kul på plats och inte hänger vid datorn eller? Jusste, imon (?) kommer Filip, Anton och Oscar hit, ska bli fett kul!

Det var väl allt för mig for now. Några frågor? FRÅGA! :>
Kommentarer
Emma säger:

Jag vill se bilder!!!!! :) Annars inga frågor. Berätta på bara!

2012-06-26 | 19:00:37
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/
Nathalie säger:

Vad gör du där nere? Jobbar du typ eller så?

2012-06-26 | 19:01:55
Bloggadress: http://mysecretsthoughts.blogg.se/
Frida säger:

Jag kräver fler uppdateringar. Kanske någon bild. Annars inga frågor. Ha de super bara och ta det "lugnt". (:

2012-06-27 | 17:24:35
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof