Jag lever faktiskt

HEEEJ! Äntligen internet, dock inte hemma.. Vi sitter på en restaruang och tattar av deras internet hehe. Den första veckan i Alanya har varit mer händelserik än typ ett halvår hemma.. Ett äventyr varje dag. Det är typ 32 grader här nu och som kallast på natten är det väl typ 25? Varmt är det i alla fall. Jag varken hinner eller orkar skriva mer nu tyvärr, får göra det nästa gång jag får tillgång till internet och har tid. Allt jag ville säga for now var egenligen att jag lever och allt är bra!

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof