the first day of freedom

Första dagen i mitt liv som jag inte är studerande utan arbetslös.. Känns inte så mycket faktiskt. Blir väl värre i höst när jag kommer hem från Alanya kanske. Får se vad som händer då!

Det är nu 4 dagar kvar tills jag åker. Planet går 10.45 från Landvetter. Jag ska åka hemifrån typ kl 07.45 för att hämta upp Cassandra på centralen ungefär kvart över åtta. Sedan bär det av mot Landvetter där vi helst ska vara två timmar innan planet lyfter, dvs 08.45. Jag måste snart börja packa och jag har fortfarande en del saker att göra innan jag åker.. Fixa med musik, köpa lite småsaker och hämta ut p-piller bland annat. Sen är det avskedsfest på lördag. Mycket att stå i nu! Men det känns bra. Och enligt väderleksrapporten ska det vara pissregn och typ 12 grader den 12 juni, haha. Det kommer att kännas så jävla gött att bara åka ifrån denna skiten! :)


4
Kommentarer
Sand mellan tårna säger:

Ingen aning hur många grader det är i vattnet men det svalkar fortfarande=)

2012-06-07 | 19:51:47
Bloggadress: http://sandmellantarna.com
Ruth i Virginia säger:

p-piller!



Hoppas du känner till STD (Sexually Transmitted

Diseases).

Säjer gammeltanten i Amerika.

2012-06-07 | 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof