ändrade flygtider

Flygtiderna har ändrats ännu en gång och nu ser resan från Göteborg till Antalya ut såhär:

Från Göteborg 10.45 - Framme i Berlin 11.55
Från Berlin 12.55 - Framme i Stuttgart 14.10
Från Stuttgart 14.55 - Framme i Antalya 19.05

Det är alltså två mellanlandningar. Den ena är exakt 1h lång och den andra är 45 minuter. Blir lite tight, får hoppas på att ingen av flygen är sena. Från det att vi sitter på det första planet tills det att vi landat i Antalya så har det alltså gått 9h och 20 min. Vi är nog framme i Alanya runt 10 i alla fall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof