imorgon smäller det, lite

Jag har shoppat inlägg till skorna och nagellack idag. Någon väska eller bhgrejs blev det icke. Får klara mig utan! imorgon blir det uppstidning vid typ 10, ta tåget till Kungsbacka 11.30 för att fixa frillan och sen hem. Jävligt sämst att jag måste ha på mig klänningen hela dagen.. Men aja, ska man vara fin får man lida pin! 17.30 är det samling och massor av fotografering om vädret tillåter, hoppas verkligen att det är sol och hyfsat varmt. Sedan bär det av mot Avenyn och Valand för PROM. Fullt ös för fan haha! Massa bilder kommer förhoppningsvis upp här på bloggen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof