söndag 13 maj

Om exakt en månad har jag sovit min första natt i Alanya detta året, vaknat och strosat omkring på gatorna. Känslan är fan obeskrivlig.

Men ja! Nu ska jag inte babbla mer om Alanya utan tala om för er vad jag har gjort idag. Håll i er (elelr inte)!
Jag vaknade halv två, hoppsan, och åt frukost. Sen solade jag och mamma i drygt en timme innan vi drog ut på ebn springtur. Nu sitter jag och för över och sortetar allt jag har på datorerna till en hårddisk osv, det går framåt. Snart blir det nog mat vilket ska bli sjukt gott för är väldigt hungrig! Får väl gå och hjälpa mami lite.

Jag vet att jag är sämst på att lägga upp bilder på bloggen. Kanske för att jag inte har en iPhone men ändå. Jag är för lat, men jag ska försöka att ändra på det!


29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof