we'll be allright

Jag har egentligen inget roligt att dela med mig av idag. Jag bloggar emst för att hålla räkningen till Alanya (haha). Kan ju skriva lite onödiga saker som att solen skiner idag, jag ska klippa mig och slinga håret vid 15.00, har jävligt mycket i skolan som jag inte gör men måste göra och att det är tisdagen den 8 maj. Roligt va? OH YES WERI FANNI!

Har hittat en liten dansk guldklimp vid namn Christopher som gör juvlig musik. Sök på spotify och listen to any song (om du orkar). För er som vet vad Daggemusik är så kan jag ju tala om att det är lite sådan style på denna killen, men han e grym, promise. Favoritlåtarna är; Against All Odds, Colours, Mine Mine Mine och Morning Light!


34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof