Hallå där

Först tänkte jag be om ursäkt för mitt pessimistiska breakdown-inlägg igår. Brukar inte vara sån men alla har vi våra dagar.. Idag är det inte en sån dag, och tacka gud för det! Och söta ni är som har kommenterat, pussgurkor är vad ni är haha!
 
Idag red vi för första gången sen jag kom hit. Det var trevligt men känner redan av träningsvärken i röven.. Blir väl till att gå som en annan (fult ord, think you know which one) imon. En sak till innan jag går, Matilda har en cp-skadad katt som heter Legolas. Han e fan en av de ballaste katterna jag träffat! Så jävla skön lirare asså. När han springer in my heart.
Kommentarer
Emma säger:

Hahahaha

2012-11-22 | 16:57:15
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof