Mitt liv

Jag är så jävla hurtig och hälsosam att jag snart kollapsar! Går snabba promenader eller joggar ungefär 2-3 gånger i veckan, men är minsann ute och gör något varje dag! Går ner med bullen till postlådan, det är ändå typ 20-30 meter och en liten uppförsbacke på vägen tillbaka. Jag äter nyttigt också serni. Började att vara nyttig för två dagar sen, och idag när jag var på bio var jag till och med så duktig att jag bytte ut colan mot en loka. Till det rena vattnet från Loka brunn blev det lösgodis och baconsnacks. Shit vad bra mitt liv är! Och sen ska vi inte tala om min feta inkomst.. Är helnöjd och ligger nu på en nivå jag tycker känns bra. Jag kan göra det jag vill ovh det är väl allt som räknas? Jag stannar hemma mest hela tiden och försöker hitta på saker att göra av sånt jag redan har, vem har råd att lägga pengar på kläder, nöjen och resor egentligen? Ingen! Att stanna hemma och rita, diska och titta på AFV vill jag göra livet ut.
 
 
Hörrni, hoppas att ingen tog detta seriöst nu. Får bara lite flipp på folk som skriver på facebook 24/7 om hur bra deras liv är. Ja, jag är avundsjuk på många och deras framgångar, det erkänner jag. Men snälla folks, tagga ner liiiiiite! Sånna som jag blir kanske inte överlyckliga när man läser om hur... nä ska sluta nu HAHA. Keep smiling, keep shining allihop!! En vacker dag blir det min tur :)
Kommentarer
Matilda säger:

HAHAHAHA, nu kommer jag aldrig somna. Idiot <3

2012-11-21 | 00:35:52
Bloggadress: http://lindmatilda.blogg.se
Johanna säger:

Du har tur i kärlek Emmy :)

2012-11-21 | 09:16:56
Frida säger:

Jag kan ju skriva om mitt liv så kommer du känna dig jävligt lycklig.

2012-11-21 | 17:45:38
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Frida säger:

Men det med träningen var bara på skoj? Fattade i slutet att du var ironisk så blev lite förvirrad (;

2012-11-21 | 17:46:31
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Dagge säger:

Haha sötis<3

2012-11-21 | 21:52:29
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se
Emma säger:

Hahaha! Du bodde ju i Alanya istället för i rövsverige i somras i alla fall! Om du vill ha något att glädjas åt :) och du har tagit studenten. Haha. Men kom ner och hälsa på snart. Miss you!

2012-11-21 | 22:11:58
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof