Den obekväma sanningen...

....men inte för mig! Mohahaha! (Kolla bilden nedan) Frågade Hasan om denna bilden talade sanning och han svarade att det stämde faktiskt ibland. Förlåt säger jag bara.. Jag sa då att han får väcka mig om det händer igen, för vem fan vill göra sådär mot sin pojkvän? Inte jag i alla fall. Han sa att nej det skulle han inte göra. Jag frågade varför och fick ett gulligt svar tillbaka, "om det händer kommer jag att krama dig". Frågan är ju om han tänker så när det väl händer? Skulle inte tro det va, haha. Jusste, en gång hade jag tydligen tagit båda kuddarna och täcket så han hade legat och frusit under AC;n stackarn... Fast han får väl skylla sig själv när han sätter den på 16 grader. Jag satte den alltid på 25 grader men varje gång var det någon (vem kan någon vara?) som ändrat den till 16-17 grader.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof