1 oktober 2012

"Godmorgon" från ett molnigt och kallt Göteborg. Helt sjukt hur fort tiden går. Det är redan den första oktober idag. År 2012 har flugit förbi, dock har mina tre veckor i Sverige gått långsamt. Jaja. Det enda jag har gjort idag är att ha kollat på Supernatural och snart ska jag slå på MTV för där händer det grejer. 14:40 börjar Friendzone och därefter kommer Plain Jane! Efter det blir det till att fixa i mitt rum igen, har några små projekt att ta tag i. Lovar att lägga upp bilder på det jag har gjort om när allt är klart. Jag har inte direkt något mer att skriva just nu, återkommer senare.
 
 
Just put on a smile and it will be alright.
Kommentarer
Frida säger:

På onsdag kommer säsong åtta. Can't wait. Kommer dö

2012-10-01 | 23:24:16
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof