Bättre sent än aldrig

Idag köpte jag en iPhone. Haft min gamla Sony Ericsson i tre och ett halft år och varit utan mobil sen en månad tillbaka så det var väl dagt för en ny telefon nu kan jag tycka. Jag vill gärna ha mina kära vänners nummer, så ni får gärna skicka det i ett PM på facebook eller i en kommentar här (tack på förhand). Det var en sak. Nästa sak är en heeeelt annan, ganska random grej. Det har ju varit värsta oväder i Alanya den senaste veckan (till och från). Jag tänkte lägga upp lite coola bilder från det!
 
Kommentarer
Frida säger:

Jättecoola bilder!

2012-10-13 | 12:29:20
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Emma säger:

Skitcoola bilder ja!
Here is my number, so call me maybe.
(Smsa mig i alla fall så att jag får ditt)

0721769554

2012-10-13 | 13:25:36
Bloggadress: http://grannis.blogg.se
Dagge säger:

0733719440! Coola bilder!(:

2012-10-13 | 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof