Bloggtorka = lista med frågor

Fy vad tråkig jag är på bloggen nu! Nu bloggar jag endast för att visa att jag lever, har egentligen ingenting att skriva om. Därför ska jag göra en sån där blogg-fråge-lista. Weyho!
 

Namn: Emmy

Ålder: 19

Längd: 171 cm

Sko-storlek: 39/40

Född: På Mölndals sjukhus

Bor: Lindome, Göteborg

Gör just nu: Sitter i soffan med datorn i knät och tittar på Dr.Phil..  

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, positiv, är mig själv

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Håller inne dåliga känslor, speciellt ilska, tills jag exploderar. Kan nog vara för snäll ibland. Kommer inte på något mer?

Vad är du rädd för: Att förlora det jag älskar, vart världen är påväg, äckliga insekter och att se vänner och familj råka illa ut.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag tycker om hur jag är och att jag är mig själv. 

Det roligaste jobbet du haft/har: När jag praktiserade på båten.

När tar du ditt körkort: Ingen aning, snart hoppas jag. 

När grät du senast: Har varit riktigt nära flera gånger den senaste veckan men sista gången jag storbölade var typ varje dag den första veckan här i Sverige..

När skrattade du senast: Jag vet faktiskt inte, kanske i förrgår?

Vem åkte du bil med sist: Filip

Vem åt du mat med sist: Mamma och Nelly

Vem sov du med sist: Hasan

Vad var du rädd för när du var liten: Spöket i mitt hus haha

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Arkeolog

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Oj, många gånger

Värsta smärtan du råkat ut för: Att behöva såra andra

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min sommar i Alanya och allt den förde med sig, mina vänner och min familj, djur

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Mycket

Har du någonsin sportat: Ja, jag red väldigt mycket under nio år men slutade. Sen dess har jag ridit lite till och från samt gymmat.

Någon du ser upp till: Mamma bl.a

Vad finns alltid i din handväska: Nycklar, lypsyl, plånbok

Har du varit utomlands någon gång: Ja, men inte lika många gånger jag önskar att jg hade. Turkiet, Kanarieöarna, Egypten, Norge och Danmark.

 Vilken plats var finast: Alla har sin charm och alla ställen är fina. Men Turkiet och Norge är mina två favoriter.

Största stad/städer du varit i: Stockholm?

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, aldrig

Druckit: Hahah ja

Har du piercing eller tatuering: Hade en piercing i läppen men tog ur den för tre år sedan. Jag har "Everything happens for a reason" i nacken/på ryggen.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, lite blyg, vara sig själv, smart, "ha glimten i ögat", mörkt hår, smal, längre än mig.

Finaste komplimang du fått: Oj, jag vet faktiskt inte!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja, när känslorna inte varit ömsesidiga :/

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej, som tur är :)

Har du någonsin fejkat en orgasm: Nej, det vinner man inget på

Hur många sex-partners har du haft: Fem

Storstad eller landet: Oj, både och. Dock tycker jag mer om landet.

Hamburgare eller pizza: Beror på vad amn känner för

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Katt 

Vin eller Öl: Inget, fy fan

Charter- eller skidsemester: Charter!

Sverige eller utlandet: Utlandet för hela slanten!

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga 

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Vår 

Flyg eller tåg: Beror på vart man ska

Bil eller buss: Bil

Kommentarer
Emma säger:

Jag är inget barn och jag är ändå rädd för spöket i ditt hus hahaha

Svar: Hahah, det är fullt förståeligt! Jag är lite rädd jag med emellanåt ;)
Emmy Thörnelöf

2012-10-08 | 18:27:35
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof