Chernobyl Diaries

Var precis och såg Chernobyl Diaries på bio. Den var faktiskt äcklig, men bra. Jag vill faktiskt åka dit filmen spelades in någon gång, sjukt läskigt men ändå coolt. Fatta vilka snygga bilder man skulle fått. Jag kanske tar mig till Ukraina och Tjernobyl någon gån i framtiden. Någon som är på?
 
Förlåt att jag har varit så tråkig här på bloggen de senaste två dagarna. Det har inte hänt så mycket och speciellt inget jag har lust att skriva om. Mina dagar ser ungefär likadana ut. Jag söker jobb, fixar i mitt rum, sitter vid datorn, kollar tv, tränar lite osv. Inget märkvärdigt. Händer det något utöver det vanliga så lovar jag att tala om det, haha.
Kommentarer
Emma säger:

Vad som helst om man kommer härifrån! Jag är på!

2012-10-07 | 13:16:27
Bloggadress: http://grannis.blogg.se
Cassandra säger:

Jag vill faktiskt åka dit! Jag är på!

2012-10-07 | 13:49:29
Frida säger:

Jag har velat åka dit ett tag, jag hänger på!

2012-10-07 | 16:51:55
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof