Hej på dig måndag

Bara en vecka kvar tills jag drar iväg till Sundsvall på mer eller mindre obestämd tid. Troligtvis stannar jag fram till jul, men får se vad som händer. Åker i alla fall på tisdag förmiddag! Ska bli sjukt kul att träffa Matilda igen, längar verkligen tills jagg får se henne igen. Både Cassie och Sandra (för er som inte hängt med i bloggen under sommaren så är det två av de som jag umgicks mest med i Turkiet) har lagt upp bilder från sommaren på oss så jag fick lust att göra det jag med. Jag saknar er verkligen allihop!
 
Jag, Sandra och Cassie
 
Sandra, jag, Matilda och Cassie
 
Annelie och jag
 
Cassie, Hüseyin och jag
 
Adam och jag
 
Celina och Magnus
 
Hasan och Berkan
 
Jag och Sandra
 
Adam och Johanna
 
Alex, jag, Matilda och Johanna
 
Jag och Matilda
 
Hasan och jag
 
Jag och Hasan
 
Jag och Cassandra
 
Cassie, jag och Matilda
 
Herregud vad mycket bilder jag hade på alla! Tog aldrig slut hahah. Det fick räcka såhär, tror inte ni hade orkat se på alla bilder ändå + att många av dem skulle ge er mardrömmar hehe ;)
Kommentarer
Matilda säger:

<3!!!

2012-11-01 | 12:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof