Våran kemi

Vi hör ihop som två träd med samma rot

och vi växer tillsammans, sanna ord

Som universums kraft, vi e Ying o Yang

Du ger mig det där som ingen annan kan

Så därför står jag alltid här vid din sida

Och runt hörnet finns de alltid nått som lurar

så vi byggde två murar ifall den första skulle rivas

Jag tror vi drogs till varandra, magnet

och du behöver inte säga nått för jag vet

redan vad du tänker med din blick

Du har alltid varit ärlig, aldrig några tricks

och när jag saknar ord så ger du mig en mening

Mitt hjärta har bestämt mig för att jag håller dig för evigt

och jag gör allt för att hålla den vid liv, har aldrig känt sådan kemi

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof