Blogga blogga blogga

Bloggdags igen!
Sen jag kom hem har jag hunnit vara sjuk en vecka. Landade i Stockholm hos farmor och stannade där i mina värsta första dagar. Hoppas verkligen att jag får träffa farmor snart igen i friskt och gladare tillstånd! När jag kom till Lindome så började jag att måla mina möbler vita, jag målade även över ett litet konstverk som var på min vägg med vitt. Träffade Emma en stund i fredags och idag kom Dagge hit. För ungefär två timmar sen knackade Anton och Filip på dörren. Det gjorde mig glad, en nice surprise så att säga! Det är allt som har hänt i mitt liv sen jag kom till Sverige!
 
Nu ska jag ut på en liten kvällspromenad med min kära syster. Hörs kanske senare (jag har plenty of time to blogga nu).
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof