Genomskinligt grå och fallen som en tår

Läs inte om du inte har väldigt tråkigt, haha.
 
The time we spend apart will make our love grow stronger, but it hurt so bad I can't take it any longer. Your voice was the soundtrack of my summer, you know you're unlike any other and you'll always be my thunder. I saw your face in my mind as I went away and it was killing me that I had to go. We know it's never simple, never easy but we do it anyway. Watching you watching me, a beautiful way to fall asleep. And I breathe you in deep. Jag vet att du sover, känner värmen från din hud. Bara lukten gör mig svag men jag vågar inte väcka dig nu. Jag skulle ge dig allting du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så. Genomskinligt grå och fallen som en tår blir jag utan dina andetag. I can't breathe without you but I have to. On the days I can't see your eyes, I don't even want to open mine. On the days I can't see your smile I'll sit and wait for the days I know you'll be near. Because a day without you, it just isn't fair. Utan ett ljud, mitt hjärta i din hand.
 
 
Nu tänker ni säkert "WTF did I just read?". Har inte direkt ett bra svar på den frågan men kan ju försöka ge er någon form av förklaring. Alla osammanhängande meningar ovan är en del av min saknad. Fick ett sånt där "saknar-så-att-jag-dör"-anfall och kände att jag var tvungen att bara göra något, skriva något, få det ur mig helt enkelt.. Tjofaderittan, hej hej!
Kommentarer
Cass säger:

Relaterar..

Svar: tur för mig att någon kan relatera till mina flummiga texter/ord/meningar.
Emmy Thörnelöf

2012-09-19 | 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof