Vi klarar oss till våren ♥

Jag är vaken och jag gråter
Han är bredvid och han sover
Vi har varann, vår kärlek är sann

Han är där och jag är här
Men vi klarar oss till våren
  Milen är skadan, han är såret
Och vi bådar skapar tåren
Vintern är lång, kall, mörk och ensam
Så vi kämpar fram till våren

Vi älskade under stjärnor
Och jag lämnade dig kvar
  Det gör ont men hör på mig
Vi ska klara oss till våren

Kärlek har sårat, vi är ärrade
Vi är samma, avståndet förändrat
Borde stannat, men jag lämnade
För jag vet att vi klarar oss till våren

Bli nu varm och glömt allting
Så vi kan kämpa fram till våren
 

-------
 
 
Kul liv, hejdå.
Kommentarer
Dagge säger:

De klarar ni slemmy♥

2012-09-02 | 15:07:00
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof