Dans och koskit

Har varit pa mer tillstallningar har pa en vecka an vad jag har varit pa i hela mitt liv tror jag.. Lite roligt att det första bröllopet jag gick pa i hela mitt liv var har.
 
 
Idag var vi pa nan slags avskedsfest för sex killar som skulle in i armen. Det ar dans i timtal som galler, herregud sager jag bara.. Att de orkar. Men i alla fall, idag har det varit action fran början till slut, inte far man en lugn stund har varkar det som. İnte haft trakigt en sekund sen jag kom hit da det hander saker hela tiden. Dagen började med frukost som vanligt. Efter det sa akte jag och Hasan in till centrum för lite shopping. Alskar shoppingen har! SA mycket battre an i Alanya. har har de massvis med 'riktiga' affarer och billigt ar det ocksa (för det masta). Jag köpte en kjol, en klanning, en tshirt och en klocka. Efter ett antal timmar pa stan akte vi direkt till deras farm (aka bondgard) och jag tittade pa medans alla jobbade hahah. Hasan hade en sjukt osexig overall och sjalvklart har jag massa bilder pa det! Har en av bilderna som bakrundsbild pa mobilen och nu hatar han mig. Han kommer snart över det ska ni se (evil laugh) ;)  Fragan ar om jag vagar lagga upp bilderna har... Han kommer ju kasta ut mig fran balkongen eller nagot. 
 
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt Teen Wolf, godnatt!
 
 
 
Kommentarer
Lillemor säger:

Hahaha joo lägg ut bilderna! =D Du kan säga att vi säger att han ser jääätebra ut i overallen! :D Måste vara spännande att få se en annan del av turkiet som inte är så turistig som alanya är. Hoppas på en dag att jag orkar ta mig runt till olika delar i turkiet. men just nu är jag kär i alanya och inte vill röra mig därifrån haha.

Svar: Ska försöka.. Hahah!
Jag var lıkadan angaende Alanya sjalv.. Vet hur det ar. Kan ju saga att Alanya inte ens ar det 'riktiga' Turkiet :) Hoppas att du en dag far chansen att se Turkiet utan turister!
Emmy Thörnelöf

2013-08-12 | 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof