Roadtrip?

Jag hoppas att vi aker till Alanya ikvall. Om inte sa gör vi det imorgon. Hasans pappa ska med sa vi tar bilen, skönt! Ska först till Alanya och sen vidare till Adana. Far se vad som hander.. Turkar ar ju samst i varlden pa att planera och tala om vad som komma skall. Det ar liksom 10 minuter innan natt hander som de klacker ur sig ''kla pa dig vi ska till centrum/hittan/dittan''.. 
 
Jag har nu massa bilder pa lager som kommer att komma upp har pa bloggen sa fort jag far tillgang till min dator som ar i Alanya! Ber om ursakt för bildbristen men har inte kunnat föra över bilder till datorn. Hall ut!
 
 
Kommentarer
Rebecka säger:

Åh ska ni till Adana? Buraks hemstad. Jag älskar Adana! Människorna, glöm för jissus inte att prova Adana kebab, klimatet och den billiga shoppingen. Jag flyger till Adana 4 september och stannar till 10:e. Är ni kvar så länge, får vi ses nån dag!:)

Svar: Ja! Tack för tipsen, ska höra av mig om vi blir kvar tills dess :) Ar det far i adana kebab? Gillar inte farkött namligen :P
Emmy Thörnelöf

2013-08-21 | 18:07:01
Bloggadress: http://xbecka.blogg.se
Fanny säger:

Åh, ska du till Adana! Dit vill jag åka, du måste ta bilder och lägga upp!!

Svar: Ja, som planerna ser ut nu saå ska jag dit! :) Jag lovar att fota om jag åker!
Emmy Thörnelöf

2013-08-22 | 17:38:02
Rebecka i Alanya säger:

Ja, det är fårkött. Jag gillar inte heller det men i Adana kebaben känner man inte det där "fåriga" :D

2013-08-24 | 13:05:09
Bloggadress: http://xbecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof