Oj oj

Inatt regnade det jävligt mycket, eller haglade. Lät som att taket skulle ramla in typ. Var ute på en lite promenad igår kväll och då blixtrade det som fan, sen kom åskan närmre och det small till rejält några gånger. Kollade på Life of Pi för andra gången igår med Hasan och Burak. Den filmen asså, mycket bra! Ni som inte sett den, se den dirrmode.
 
Ska duscha snart sen ska vi ut och äta, nom nom. Och för er som är intresserade så är det inte så varmt här idag. Det stod 14 grader på nån hemsida men jag vet inte om det stämmer som sagt!
Kommentarer
Frida säger:

Dirrmode, hehe.
Att äta ute låter smarrigt!

2013-02-15 | 17:41:23
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Emma säger:

Här är det 0 grader så njut förfan

2013-02-15 | 19:37:42
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof