Sommarstudier

Jag har bestämt mig för att studera i sommar när jag är i Turkiet. Jag vet ju fortfarande inte vad jag vill bli men jag älskar ju att resa och att hjälpa. Jag tänkte att någon for av turismkurs skulle passa mig i sommar i och med att jag kommer att befinna mig på en semesterort och jag tycker att det verkar roligt. Cassie hittade en distanskurs som jag tänker söka till. Den verkar bra. Här nedan kommer lite info om den! Hoppas jag kommer in..
 
 
"Sommarkursen Turism idag omfattar 7,5 hp det vill säga totalt 5 veckors heltidsstudier, dock
bedrivs kursen på halvfart över 10 veckor. Kursen startar måndag den 4 juni och avslutas
fredagen den 10 augusti. Sommarkursen handlar om att få grundläggande förståelse för
turism utifrån såväl litteraturstudier som praktisk kunskap. Genom en egen fältstudie (t.ex.
studiebesök, semesterresa) skall du fördjupa dig i några frågor/problem och undersöka ett
företag/en organisation eller en destination. Kursen bygger på att du skall genomföra ett antal obligatoriska uppgifter."
Kommentarer
Cassandra säger:

Den verkar så himla rolig :<

2013-02-06 | 17:29:15
Bloggadress: http://cassie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof