Victoria's Secret

Idag har jag suttit på VS hemsida och glott på bikini, underkläder och klänningar.. Önskar att jag var rik så att jag kunde köpa det jag ville ha (vem önskar inte). De hade i alla fall något erbjudande som löd "5 för 164 kr", fast det stod i dollar då (26$). Så jag slog till på fem välbehövda par trosor! Har bara sex par som jag tycker om.. Men snart har jag 11, haha! Hade det lite svårt med storlekarna, har aldrig beställt därifrån förut. Jag valde iaf M istället för S som jag brukar ta (fått för mig att en kompis beställde S och att de var för små?). Aja, hoppas att de passar.
 
     Här är några av dem, det fattas bara ett par svarta:
 
 
         Spanade även in några bikinis:
Kommentarer
Dagge säger:

Bikinitrosan till den svarta<3 Jag har i princip den vita bikinin! (Dessutom har jag small på alla mina vs trosor och dom är nästan för stora): )

Svar: Köpte den, hehe! Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Fick du inte smset? Jag frågade nämligen om det. Hoppas att de inte är för dyrt att skicka tillbaka då.. Orka
Emmy Thörnelöf

2013-02-06 | 10:22:07
i säger:

Hur mkt extra kostar det med frakt o så?:)

Svar: Det kostade 27$ för mig så ganska mycket. Sen TROR jag det kan tillkomma tullkostnad men har man tur gör det inte det.
Emmy Thörnelöf

2013-02-06 | 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof