I'm tråkig

Hahaha! Ja ni hörde rätt. Jag skrattar åt mig själv.. Jag är så tråkig på denna blogg att det inte är sant. Det var lite mer "krävande" än vad jag trodde att ha två bloggar. Mycket lättare att blogga på feeldamngood i och med att den handlar om något annat än mitt liv, haha. Eftersom att mitt liv är ganska trist just nu (för er) så finns det liksom inte så mycket att skriva om här. Jag kan ju råda er att fokusera lite mer på min andra blogg ett tag framöver. Kommer att skriva mycket mer (hoppas jag) här när jag flyttar tillbaka till Alanya! Då kommer det ju häna lite roliga grejer och jag vet själv att det är MYCKET mer intressant att läsa en "Alanyablogg" än en "Sverigeblogg".Så i maj/juni drar det igång här for real igen, i alla fall med roliga saker!
 
Kommer bli ett jävla Alanya-tjat här om ett tag misstänker jag, eller vad tror du Cassie? Hahah (hetsaa)
Kommentarer
Frida säger:

Hur länge ska du bo där?

Svar: Ingen spikat än men planerar att åka ner i maj och stanna till slutet av oktober. Kanske åker hem och hälsar på 1-2 veckor men ver inte :D
Emmy Thörnelöf

2013-01-16 | 11:55:52
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Frida säger:

Shit pomfritt!

2013-01-16 | 18:58:52
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Cassandra säger:

Jag längtar till alanyatjatet!!!!! :D

Svar: Skönt att man inte är ensam :))
Emmy Thörnelöf

2013-01-16 | 23:18:31
Bloggadress: http://cassie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof