Ny blogg

Jag tänkte faktiskt inte visa er min nya blogg än, men nu gör jag det i alla fall! Jag kommer att ha kvar min personliga blogg (denna) och skriva i den som vanligt. Min "personliga" blogg eller vad man ska kalla den riktar sig lite mer till mina vänner. Det känns så i alla fall. Jag skriver ju mest om min vardag här. så tänkte att det kunde vara kul att ha en till blogg som riktar sig lite mer mot allmänheten.
 
Feelgood-bloggen kommer att innehålla tips och insperation angående att må bra. Jag kommer att skriva om träning, kost, produkter och sånt skoj! kommer även att lägga upp bilder och "pepptalk", spännande haha. Hoppas att den blir omtyckt :)
 
Här hittar du feelgood-bloggen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof