Som att svimma på en bergstopp utav svindeln

Okej folks, nu är det inte hemligt längre! Åker till Alanya den 11 februari med Turkish Airlines.
 
11 februari:
Göteborg - Istanbul - Antalya
 
En timmes mellanlandning i Istanbul.
 
28 februari:
Antalya - Istanbul - Göteborg
 
4 timmars mellanlandning i Istanbul.
 
Hoppas att mitt bagage inte kommer bort i Istanbul för då dör jag. Ska bli så otroligt underbart att få vara med honom igen, dör! Vi har varit ifrån varandra i fyra månader nu och det tär som fan på mig. Behöver de där två veckorna för att orka vänta tills vi ses igen i sommar. Tänkte göra ett inlägg där jag spekulerar lite kring hur jag tänkt göra med mitt liv i år.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof