Första hemlängtan

Åh vad jag saknar min familj och mina vänner hemma i Sverige nu. Och skulle göra nästan vad som helst för att på pussa min gosvovve Felix på huvudet nu..
 
Saknar min mjuka säng och min kudde. Saknar min soffa, TV, filt och svenska/roliga kanaler. Saknar att grilla hos pappa, gå ut o gå i skogen med Nelly och Felix. Och så vill jag krama mami! Buhu.
 
Tur att jag har min stora kärlek här, och tur att jag har fina vänner här i Alanya också.
 
 Här kommer en Felix-bomb!
 
Felix när han va en plutt.


Äpple är gott tycker Felix :)


Här njuter Felix i kvällssolen :D
 
 
Kommentarer
Dagge säger:

Sötis! Och söt felix! han saknar förmodligen dig också! Tänk va glad han kommer bli när du kommer hem!(:
Saknar dig här hemma!<3

Svar: Dagge då, du och dina söta kommentarer! <3 De gör faktiskt livet lite lättare att leva :D
Emmy Thörnelöf

2013-07-29 | 17:11:34
Emma säger:

Jag saknar dig Emmy :( Men kommer nog till hösten och hälsar på! :)

Svar: Hoppas att du tog at dig av ınlagget :) Hoppas!! :D
Emmy Thörnelöf

2013-07-30 | 17:13:29
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se
Dagge säger:

Haha sötaste<3 Skönt att höra att jag inte gör det värre iallafall(:

2013-08-01 | 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof