Myskväll

Bestämde just med Cassie att vi skulle gå ner till vår lilla market för att köpa lite gottis till kvällens Pretty Little Liars-avsnitt!
 
Jag följer just nu två serier; Pretty Little Liars och Teen Wolf. Tycker helt klart att PLL är den bästa av dessa två, men Teen Wolf är underhållande + att det är ett lite annat stuk på den. Lite omväxling är alltid kul.
 
Annars är jag ett stort fan av Supernatural, inget slår den serien (iaf inte Deans humor). Är på säsong sju fortfarande och kollar lite då och då.
 
Någon som tittar på någon av dessa serier eller har något bra tips på någon serie? :)
 
 Jag och Cassie för ett år sen!
Kommentarer
Frida säger:

Jag kollar på Teen Wolf och Supernatural. Tycker att tredje säsongen av Teen Wolf är mycket bättre än de innan! Så ser fram emot varje avsnitt.
Har x antal serier jag ser på som jag kan tipsa om när jag kommer hem. (; Vad är du ute efter?

2013-07-19 | 12:31:34
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Deniz säger:

PLL är helt klart min favoritserie! Har du inte kollat på Desperate Housewives ännu så borde du verkligen göra det :)

Svar: Okej, tack för tipset! :)
Emmy Thörnelöf

2013-07-19 | 17:20:48
Bloggadress: http://www.deniz.blogg.se/
Dagge säger:

Uppdatera för i helvete!
(: <33333

2013-07-24 | 00:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof