Tillbaka!

Har varit utan internet i en vecka nu och det är därför jag inte har kunnat uppdatera! Men nu är jag tillbaka igen som vanligt. Har under den senaste veckan haft besök från Sverige. Min vän Mathilda har varit här, hon åker hem ikväll dock.. En vecka går ju så sjukt fort, man hinner ju knappt med hälften av allt man vill/tänkt göra.
 
Bor nu i Oba. Just nu är det massa besök här, vi är nu sju pers som bor här.
 
 Nu kommer det lite bilder från när jag och Thilda var uppe vid borgen för ett par dagar sedan!
Vi fick inga lyckade bilder på oss tillsammans men jag kan ju bjuda på denna, haha!


Månen var jättestor och "steg" upp. Har aldrig sett detta förut så det var en upplevelse.

 
 
Kommentarer
Emma säger:

Superfint linne Emmy :) Och åh är lite avis på Thilda...

2013-07-26 | 10:31:59
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se
Eve säger:

Kikade in på din blogg för först ggr nu och måste bara fråga om du nån ggr har fått förfrågan om att bli modell eller liknande, du är otroligt vacker!! Kanske nåt att satsa på där i Turkiet:) kram

2013-07-26 | 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof