Goddag

Idag vaknade vi sent, typ halv tolv.. Hasan hade sitt sista slutprov innan sommarlovet idag så jag följde med honom till skolan och satt där medan han skrev. Pappa, jag har nu sett skolan med egna ögon. Har till och med varit i den. Så det så. Nu gör sötungen mat, är ashungrig.. När vi har ätit blir det lite bad tror jag.
 
Vädret är helt perfekt. Strålande sol och 25 grader (enligt klart.se). Det kan nog stämma dock, jag har inte svettats alls mycket sen jag kom hit iaf, oj oj oj.
 
 
Usch vilket tråkigt inlägg, har inte ens en bild att bjuda på. Dåligt av mig. Räkna med att det kommer vara tråkigt på bloggen i ungefär tre dagar till. Blir roligare när jag fixat ett sim-kort till telefonen.
Kommentarer
Anonym säger:

Vadå, trodde inte din pappa på att han går i skolan eller?

2013-06-05 | 22:07:11
Pappa säger:

Hoppas det gick bra på provet!

2013-06-06 | 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof